Pokonaj swojego wewnętrznego lenia – zrób trening.

Na kanapie siedzi LEŃ… Chociaż za oknem  szaro, buro i ponuro, to ja zaczynam już myśleć o tym, że lato coraz bliżej. Ja chcę pokonać swojego lenia, a TY? Przez ostatnie moje choroby mam przerwę w treningach i powiem Wam, że strasznie mi tego brakuje. Sama się sobie dziwię, bo kiedyś naprawdę nie lubiłam ćwiczyć (patrz –>TUTAJ), a teraz każdy trening to naprawdę frajda. Chociaż nie myśl sobie, że zawsze mi to przychodzi tak łatwo. Czasem naprawdę potrzebuję wewnętrznego kopa, by wyjść z domu lub zmobilizować się do ćwiczeń w domu. Wiem, że to nie jest łatwe, dlatego chciałam być dla Was motywacją do ruszenia się z kanapy. Jakiś czas temu rozpoczęłam z moją koleżanką WERONIKĄ (możesz ją śledzić TUTAJ) przygotowywać dla Was treningi, które każdy może wykonać samodzielnie w domu. Dziś mam dla Was przepis na satysfakcjonujący trening. To jak wchodzicie w to? 

TRENING MIĘŚNI GŁĘBOKICH 

Cóż to takiego? Nic innego jak stabilizacja mięśni brzucha, które są niezwykle istotne. Dla mnie ogromnym zaskoczeniem było, że chcą powalczyć o zmniejszenie bóli kręgosłupa w odcinku lędźwiowym muszę wzmocnić swoje mięśnie brzucha.  Jeżeli zależy ci więc mocnych mięśniach i zgrabnej sylwetce zacznij swój każdy trening od stabilizacji.  Ćwiczenia te poprawią również koordynację ruchową . Są to bardzo ważne ćwiczenia dla osób zmuszonych do siedzącego trybu pracy.  My ci dziś proponujemy, na rozgrzewkę 4 ćwiczenia. Jak je wykonać zobacz w filmiku. Dla uzyskania jak najlepszych efektów wykonaj te cztery ćwiczenia w 3 seriach.

TABATA – intensywny trening na spalanie

Tabata to niezwykle intensywny i bardzo krótki trening. Trwa on 8 serii, gdzie wykonuje się 20 sekund intensywnej pracy, a następuję 10 sekund przerwy. Taki trening interwałowy ma to na celu znacząco podbić metabolizm i zwiększyć spalanie tłuszczu. Aby trening był jak najbardziej owocny powinno się zaangażować dużo partii mięśniowych.  Najważniejsze jest dobrać takie ćwiczenia, by wykorzystać jak najmocniej każde 20 sekund.  Nasz trening składał się z 4 ćwiczeń skupiających się na pracy nóg. Są to różne rodzaje przysiadów i tepy. Aby uzyskać jak najlepsze efekty, całą tabatę należy powtórzyć co najmniej 3 razy. Jeśli dasz radę zrób 4. 🙂 Zobacz na filmie jak to powinno wyglądać i ćwicz razem ze mną.

BUDUJ MIĘŚNIE BRZUCHA

Jak dla mnie ćwiczenia na mięśnie brzucha są miłym zakończeniem każdego treningu. Nie wymagają już aż tak wielkiego wysiłku, jednak pracują na naszą formę od środka. Może nie wylejemy przy nich morza potu jednak przy regularnych treningach dadzą fajne efekty.  Takie zakończenie treningu pozwoli ci powoli wyciszyć organizm. Naszą propozycję 4 ćwiczeń masz w kolejnym filmiku. Wykonaj 3-4 cykle.

KOKTAJL POTRENINGOWY

Po każdym intensywnym treningu warto również zadbać o odpowiedni posiłek potreningowy. Ostatni nasz filmik to propozycja na dostarczenie najlepszych składników dla twojego organizmu po takim wysilki. Nasz koktajl powstał na bazie kefiru, awokado, banana i truskawek. Ale zobaczcie w filmiku co i jak.

 

Mam nadzieję, że te filmiki i wskazówki będą również dla ciebie motywacją do tego, by ruszyć się z kanapy. Pamiętaj, że każdy może czerpać radość z ćwiczeń, bez względu jaki ma rozmiar. Wszystko zależy tylko od nas samych. Koniecznie daj znać czy udało Ci się wykonać trening oraz co sądzisz o takiej formie?

O początkach naszego projektu możesz poczytać TUTAJ

 

 

 

Udostępnij i polub:
Facebook
Facebook
Instagram
E-mail