Jadłospis na cały dzień

Dziś mam dla Was jadłospis na cały dzień z inspiracjami na posiłki. Przypominam, że nie jestem dietetykiem, a poniższe przepisy mają służyć jako wskazówka. Każdy powinien dostosować porcje do swojego zapotrzebowania energetycznego. Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie na początku swej drogi  z pomocy profesjonalisty. Pozwala to zmienić swoje tory myślowe na odpowiednie działania i zmiany w żywieniu. Moje propozycje mają być troszkę formą pamiętnika z którego Wy będziecie mogli czerpać inspiracje. Oto moje kolejne propozycje z serii foodbook.

ŚNIADANIE 8.00-9.30

Jadłospis na cały dzień

Na miłe rozpoczęcie dnia poleca się jajecznica na maśle klarowanym. Do tego przygotowałam sałatkę z pomidorów, cebuli i łyżki jogurtu naturalnego. Zauważyłam, że u mnie zdecydowanie lepiej sprawdzają się takie śniadania na słono. Mam po nich więcej energii i o wile dużej nie jestem głodna.

II śniadanie

U mnie na drugie śniadanie sprawdzają się owoce wybieram głownie z owoców o niskim indeksie glikemicznym np. truskawki, borówki,  czerwona i czarna porzeczka, grejpfruty, gruszki, morele czy jabłka.

OBIAD 15.30-16.00

Jadłospis na cały dzień

Roladki z kurczaka ze szpinakiem i boczkiem.

Jest to danie przeze mnie bardzo lubiane, dlatego sięgam po nie dość często.  Dokładny przepis znajdziecie TUTAJ

KOLACJA 19.00-20.00

Jadłospis na cały dzień Wątróbka z cebulką 

Ostatnio bardzo polubiłam się z wątróbką i sięgam po nią dość często.  Potrzebne będzie:

  • 200 g wątróbki drobiowej;
  • 1 duża cebula
  • przyprawy: sól pieprz, ostra papryka, majeranek;

Podsmażyć wątróbkę, jednak solić i pieprzyć dopiero pod koniec smażenia, gdyż wątróbka twardnieje po dodaniu soli w trakcie smażenia. Gdy wątróbka zmieni kolor dodać cebulkę. Podlać odrobiną wody i dusić około 10 minut. Najlepszy dodatek do wątróbki to oczywiście ogórki kiszone. Dodatkowo wspomagają one nasze jelita, to taki naturalny probiotyk 🙂  Pomysł na wątróbkę w wersji obiadowej znajdziesz TUTAJ

Mam nadzieję, że taki jadłospis na cały dzień oraz wcześniejsze foodbooki (znajdziesz je TUTAJ) , będą inspiracją i wskazówką do zmian nawyków żywieniowych.  Pamiętajcie o piciu dużej ilości wody.

 

Jeśli spodobały CI się moje propozycje koniecznie zostaw LIKE :-), będzie mi bardzo miło.

 

 

 

Udostępnij i polub:
Facebook
Facebook
Instagram
E-mail