Foodbook #4

Dziś mam dla Was FOODBOOK nr 4  z inspiracjami na posiłki. Przypominam, że nie jestem dietetykiem, a poniższe przepisy mają służyć jako wskazówka. Każdy powinien dostosować porcje do swojego zapotrzebowania energetycznego. Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie na początku swej drogi  z pomocy profesjonalisty. Pozwala to zmienić swoje tory myślowe na odpowiednie działania i zmiany w żywieniu. Oto moje kolejne propozycje z serii foodbook.

FOODBOOK nr 4

ŚNIADANIE 8.00-9.30

foodbook nr 4 - Inspirująca XlkaOMLETOWE LOVE

  • 1/2 cukinii zetrzeć na dużych oczkach i poddusić do miękkości na oleju kokosowym;
  • łyżeczka oleju kokosowego
  • przyprawa Cubryca, sól, pieprz
  • 2-3 jajka roztrzepać dobrze widelcem i dodać przyprawy, wylać na podduszoną cukinie i równo rozprowadzić, smażyć pod przykryciem.
  • pomidor

FOODBOOK nr 4

II śniadanie

U mnie na drugie śniadanie idealnie sprawdzają się owoce.

FOODBOOK nr 4

OBIAD 15.30-16.00

foodbook nr 4 - Inspirująca Xlka

WĄTRÓBKA  Z PURE Z KALAFIORA.

  • 250 g wątróbki drobiowej;
  • 1 duża cebula
  • przyprawy: sól pieprz, ostra papryka, majeranek;
  • pól kalafiora
  • 1 łyżeczka masła
  • ogórki kiszone

Kalafior gotować na parze około 20 minut. W tym czasie opłukać i pokroić wątróbkę. Na patelni rozgrzać olej kokosowy. Podsmażyć wątróbkę, jednak solić i pieprzyć dopiero przed podaniem,gdyż wątróbka twardnieje po dodaniu soli w trakcie smażenia. Gdy wątróbka zmieni kolor dodać cebulkę. Podlać odrobiną wody i dusić około 10 minut.

Ugotowany kalafior zmiksować z masłem i doprawić solą i pieprzem.

Pure z kalafiora podawać z wątróbką i powstałym sosem własnym. Idealnym dodatkiem są ogórki kiszone.

FOODBOOK nr 4

KOLACJA 19.00-20.00

foodbook nr 4 - Inspirująca Xlka

SAŁATKA Z WĘDZONYM KURCZAKIEM I GRILLOWANYMI WARZYWAMI

  • kilka liści sałaty rzymskiej;
  • wędzone podudzie z kurczaka;
  • 3 pieczarki;
  • 1/2 nie dużej cukinii;
  • przyprawy
  • łyżeczka oliwy z oliwek;

Na talerzu położyć liście sałaty rzymskiej. Na to ułożyć pokrojonego w  drobną kostkę kurczaka wędzonego. Na rozgrzanej patelni podsmażyć pokrojone w kostkę warzywa. Dodać do pozostałych składników i delektować się pyszną kolacją.

 

Mam nadzieję, że moje inspiracje w postaci  foodbook nr 4 oraz wcześniejsze (znajdziesz je tu:#1,  #2 oraz #3) , będą motywacją do zmian nawyków żywieniowych.  Jak zawsze przypominam o dużej ilości wody.

 

Jeśli spodobają CI się moje propozycje koniecznie zostaw LIKE :-), będzie mi bardzo miło.

 

 

Udostępnij i polub:
Facebook
Facebook
Instagram
E-mail